pátek 1. prosince 2017

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY Č. 21

Tak jsem byla zase po dlouhé době v Levných knihách, protože mi zbývají ještě nějaké poukázky, co jsem dostala k narozeninám a vy se můžete mrknout, co jsem si odnesla tentokrát :)



NOČNÍ LOVEC - Chris Carter

Anotace: V Los Angeles řádí sériový vrah. Na ženách, které mu padnou za oběť, nejsou navenek patrné žádné známky násilí - jen zašité tělní otvory, v nichž se však nacházejí předměty tak hrůzné, že svědčí o mimořádně zvráceném pachateli.

Detektiv Robert Hunter se při honbě za pachatelem střetne se soukromou vyšetřovatelkou Whitney Meyersovou. Sledují stejnou stopu a zjišťují, že se pohřešují další ženy. Jsou ještě naživu? Podaří se dostihnout šíleného vraha dřív, než unese a bestiálně zabije další oběť? Jaké strašlivé tajemství skrývá minulost muže, který se dopouští tak nestvůrných zločinů?

Na tuhle knížku jsem měla políčeno, protože jsem ji viděla u Janičky na blogu Pinky v knihách a ačkoliv jsem od něj ještě nic nečetla, slyším na něj samou chválu. Má krásnou obálku, jen doufám, že na mě nebude příliš brutální. Ale za 69 korun, no nekupte to :)



A ve stejném duchu se nese i druhý kousek, který mě zaujal

POLÁMANÉ PANENKY - James Carol

Anotace: V severním Londýně už nebezpečný maniak unesl čtyři ženy. Každou z nich dlouho mučil, pak jí jednoduchým, ale brutálním způsobem provedl lobotomii a pustil ji na svobodu. Oběti žijí, ale v podstatě nevnímají svět, nemluví, a tak o pachateli nemohou nic vypovědět.

Když je unesena pátá hnědooká tmavovláska, ze Států přilétá metropolitní policii pomoci Jefferson Winter. Tento excentrický génius, kvůli ignorování předpisů raději sám odešel z místa v FBI, nyní přijímá zakázky jako konzultant a vytváří psychologické profily zločinců po celém světě.

Svými neortodoxními postupy sice londýnské detektivy Hatchera a Templetonovou vyvádí z míry, ale oba brzo poznávají, že na stopu geniálního psychopata je může přivést jen stejně geniální vyšetřovatel. A tím Jefferson Winter je.

Hned mám chuť začít číst, ale musí ještě bohužel chvíli počkat :)

MUZEUM PRAZVLÁŠTNÍCH VĚCÍ - Alice Hoffmanová

Kolem této knížky jsem kroužila už dlouho, ale pořád nevím, co si mám o ní myslet. Ale když už ji mají v Levných knihách za asi 29 korun, to už jsem nemohla odolat…



Anotace: V malém panoptiku na Coney Islandu, ostrově zábavy, žije Coralie a připravuje se na roli mořské panny v otcově zábavním podniku. Při svých nočních toulkách na sever od New Yorku, kde v oněch dobách ještě vládne divočina, spatří jednou mladého muže fotografujícího noční les - a od té chvíle nemyslí na nic jiného.

Ten zvláštní fotograf je Eddie Cohen, přistěhovalec z Ruska, jenž opustil otce i židovskou komunitu a pokouší se najít sám sebe. Když Eddie se svým fotoaparátem dokumentuje zkázu newyorských ulic po tragickém požáru v textilní továrně, dozví se o záhadném zmizení jedné mladičké dělnice a začne se zajímat o její osud. Pátrání ho zavede do barvitého světa šarlatánů, šejdířů a snílků - a do Muzea prazvláštních věcí, kde se setkává s Coralií.

Jakkoliv se zdá tento příběh magický a neuvěřitelný, mohl se docela dobře stát, neboť autorka ve svém líčení vychází ze skutečných událostí roku 1911 - dvou apokalyptických požárů, které patřily k nejtragičtějším v historii města.

A protože mi ještě do dvou stovek chybělo pár korun, vzala jsem, abych nezdržovala pokladnu, první knížku, co mi podle obalu padla do oka a to

NEJŠŤASTNĚJŠÍ NA SVĚTĚ - Meena van Praag

Anotace: May Fitzgeraldová získala všechno, po čem kdy toužila. Léta se trápila tím, že je tlustá a nemožná, a zoufale se snažila najít lásku. Teď ale žije konečně tak, jak si vždycky přála, a navíc potkala muže svých snů. Tohle by přece nemělo mít chybu - šla za hlasem svého srdce a ten ji dovedl až ke splnění všech tajných přání.

Jenže s tím, jak se May rozjíždí úspěšná kariéra spisovatelky, se také znovu objeví její démoni. Opět se cítí nejistá a začíná podléhat touze po uznání a pozlátku slávy. Její vysněný přítel Ben přestává její chování zvládat a zdá se, že konec jejich vztahu je na dohled. Povede se to May ještě zvrátit a dokáže, že je opravdu možné být nejšťastnější na světě?



A až později jsem zjistila, že je to druhý díl, a proto jsem se tam další týden musela vrátit a koupit si za 39 korun i díl první.

ŠTĚSTÍ, LÁSKA, ČOKOLÁDA - Meena Van Praag

Anotace: Maya vede nudný a osamělý život. Chtěla by být spisovatelkou, ale po své mámě zdědila cukrárnu, které věnuje veškerý svůj čas a energii.

Je jejím zdrojem obživy a zároveň prokletím. I ona se totiž stala obětí svého vlastního cukrářského mistrovství. Čokoláda jí nahrazuje vše, co jí v životě chybí: úspěch, lásku, štěstí a radost ze života. Nadváha a nenaplněnost jí berou sebevědomí a ona se propadá do nechtěného života ještě hlouběji a netuší, jak z toho začarovaného kruhu ven. Jednoho dne však do cukrárny vejde Rose, prvá z důležitých poslů štěstí v jejím životě. Od té chvíle se všechno začne měnit. V Mayině zakletém království se rozsvítí, Maya se osvobodí a všechny její tajné sny se splní.

Na tyhle knížky už jsem ale slyšela pozitivní ohlas, takže to mi udělalo radost.



To je z Levných knih vše, kromě ještě jedné knížky, ale tu jsem poslala Ježíškovi :)

Dejte mi vědět, jestli jste některou knížku četli, speciálně mě zajímá, co říkáte na Muzeum prazvláštních věcí a užívejte předvánoční čas hlavně bez stresu a v pohodě…

Ahoj

4 komentáře:

  1. Ahoj :-)
    Jsem ráda, že u nás LK není a zásilkovnu si zatím nepořídili. Dle tvé nadílky bych tam zase nechala fufníků :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda! To muzeum mě taky láká... a jen za 29, to asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat